חדשות

100% אחוז הצלחה בבחינות ההסמכה של בוגרי לימודי סיעוד ב"שערי צדק"

זו השנה השלישית ברציפות שנרשם ב"שערי צדק" שיעור הצלחה מלא לסטודנטים לסיעוד בבחינות ההסמכה של משרד הבריאות

אחות. צילום אילוסטרציה

79 הסטודנטיות והסטודנטים לסיעוד שלמדו במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים עברו בהצלחה את בחינת ההסמכה של משרד הבריאות. זו השנה השלישית ברציפות שנרשם ב"שערי צדק" שיעור הצלחה של 100% בבחינות אלו.

לבחינות שנערכו בחודש שעבר ניגשו 38 סטודנטיות וסטודנטים בתכנית ההסבה לאקדמאים ועוד 41 במסלול לימודי סיעוד המופעל בשיתוף עם המרכז האקדמי לב. בית החולים מסר אתמול (ג') כי רוב המוסמכים החדשים צפויים להיקלט במחלקות שונות ב"שערי צדק".

מנכ"ל המרכז הרפואי הירושלמי, פרופ' עופר מרין, בירך על ההצלחה: "'שערי צדק' חרט על דגלו מתן שירות רפואי וסיעודי הטוב ביותר עם הצוותים הטובים ביותר. ההצלחה של הסטודנטיות והסטודנטים שלנו היא ההוכחה לכך".

סמנכ"לית הסיעוד והאחות הראשית בבית החולים, גלי וייס, הוסיפה: "צוותי הסיעוד שלנו עושים מלאכת קודש בימים ובלילות כדי להעניק את הטיפול והשירות הטוב ביותר למטופלים. הסטודנטיות והסטודנטים שלנו הוכיחו שהם גם ברמה הגבוהה ביותר וכבר בתקופה הקרובה נשלבם במחלקות ובאגפים השונים".

מנהלת בית הספר לסיעוד ב"שערי צדק", תמי גלט, הוסיפה: "שיעור ההצלחה הגבוה הוא תעודת כבוד לרמה הלימודית והמקצועית שלנו. מסלולי הלימוד לסיעוד ב'שערי צדק' הם מהמובילים בארץ ומעניקים הכשרה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר לצד קורסי העשרה והדרכות אישיות לפיתוח וחיזוק אישי ומקצועי".

פרופ' פרידה גנץ, דיקנית הפקולטה למדעי החיים והבריאות במרכז האקדמי לב, ציינה: "אנחנו מכינים אותם ברמה גבוהה ונותנים לסטודנטים והסטודנטיות את המיומנות והכלים כדי להיות האחים והאחיות הטובים ביותר. המרכז האקדמי לב מדורג זה מספר שנים במקומות הראשונים בישראל בלימודי הסיעוד, מה שמעיד על הרמה הגבוהה של הלימודים האקדמיים".

נושאים קשורים:  סיעוד,  בחינות הסמכה,  בית החולים שערי צדק,  פרופ' עופר מרין,  לימודי סיעוד,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
17.10.2019, 17:49

מפרגן, אבל תוהה מה אחוז המודחים מהמתחילים , כדי לקבל 100% הצלחה ?